Цей модуль допоміг мені глибше зрозуміти метод проектів, але мене завжди хвилювало те, що якщо учні працюють над проектом, навіть у додатковий час, то заглиблюючись у проект, використовуючи багато додаткових інструментів (супутніх матеріалів та тем), все ж таки частина обов’язкового матеріалу, передбаченого програмою, може лишитися поза учнівською увагою. Хоча, при вивченні цього модуля, я знайшов аргументи –
- окрім власного проекту, при захисті інших проектів учні слухають своїх товаришів, тим самим засвоюючи той матеріал, що лишився поза їх увагою, тому при ретельному плануванні не лишиться невивченого матеріалу.
- якщо робота над проектом відбувається у позашкільний час, то залишається час на вивчення стандартного шкільного матеріалу.
Немає коментарів:
Дописати коментар